Opis stanowiska pracy
MyNetwork Polska Sp. z o.o. - lider krajowego rynku e-learning.
Od 2002 roku doradzamy i wdrażamy innowacyjne i efektywne rozwiązania e-learning, skutecznie zwiększając przewagę konkurencyjną naszych Klientów, którymi są największe polskie i międzynarodowe firmy z branży finansowej, farmaceutycznej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej. Od początku naszej działalności notujemy dynamiczny wzrost (przychodów, kadry), który zawdzięczamy przede wszystkim zaufaniu jakim obdarzają nas Klienci oraz skutecznemu działaniu na rynku - oferowaniu funkcjonalnych i atrakcyjnych rozwiązań w dziedzinie e-edukacji.
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Zakres obowiązków
- Sprzedaż i doradztwo w zakresie szkoleń oraz technologii e-learning
- Pozyskiwanie i rozwijanie relacji biznesowych wśród firm i instytucji
- Przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych
- Stałe podnoszenie poziomu wiedzy, w ramach rozwiązań i technologii oferowanych przez firmę
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży usług B2B
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem
- Wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i profesjonalizm w działaniu
- Kreatywność oraz determinacja w osiąganiu założonych celów
- Prawo jazdy
- Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- Duże możliwości rozwoju zawodowego
- Szkolenia wdrażające/podnoszące kwalifikacje
- Atrakcyjne wynagrodzenie z premiami uzależnionymi od wyników
- Prywatną opiekę medyczną oraz kafeteryjny system benefitów
- Poniedziałkowe śniadania
- Przyjazną atmosferę pracy
Prosimy o przesłanie CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MyNetwork Polska sp. z o.o. w Krakowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.“
Prezentacja firmy
Jesteśmy liderem krajowego rynku e-learning. Oferujemy swoje usłu...
Jesteśmy liderem krajowego rynku e-learning. Oferujemy swoje usługi od 2002 roku i od początku działalności specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań e-learning, dopasowanych do potrzeb Klientów. Nasza oferta pokrywa wszystkie potencjalne obszary wykorzystania e-learningu w organizacji. Dzięki temu z sukcesami wspieramy naszych Klientów na każdym etapie przygody z tą formą nauczania.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca IT - Sprzedaż, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Call Center / Telemarketing