#

Key Account Manager - Wyposażenie Meblowe Biur i Galerii Handlowych

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Dla jednego z naszych klientów, dynamicznie rozwijąjącej się firmy oferującej wyposażenie meblowe i zabudowy niestandardowe do  galerii handlowych, meble biurowe dla klientów korporacyjnych, banków i sklepów oraz oświetlenie, wykładziny, okleiny i panele ścienne, poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:

Key Account Manager - Wyposażenie Meblowe Biur i Galerii HandlowychMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Poszukiwanie i zdobywanie  nowych kontraktów, zleceń, zamówień i przetargów
  • Sporządzanie ofert dla klientów, budowanie trwałych relacji z architektami, klientami i inwestorami
  • Docieranie do biur architektonicznych i klientów  (w całej Polsce)  w celu prezentowania produktów firmy
  • Prowadzenie projektów, koordynowanie działań z innymi działami i pracownikami firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ASP, Architekrura, Handel, Zarządzanie)
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy handlowca w firmie o zblizonym profilu działalności (warunek konieczny)
  • Dobra znajomośc języka angielskiego
  • Znajomość obsługi komputera oraz programów Pakietu Microsoft Office 
  • Prawo jazdy kat. B
  • Łatwość i szybkość nawiązuwania kontaktów
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Poczucie gustu i estetyki

Nasz klient oferuje:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i oferującej produkty i usługi wysokiej klasy
  • Możliwość pracy na ciekawym, pełnym wyzwań rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dwuczęściowe
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi