Opis stanowiska pracy
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta - europejskiego operatora logistycznego, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Key Account Manager (TSL)
Zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie, prezentacja oferty, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- Prowadzenie negocjacji i renegocjacji handlowych ze stałymi partnerami
- Budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z kontrahentami
Nasz klient oferuje:
- Samodzielną, pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- Możliwość zatrudnienia w dogodnej formie - umowa o pracę lub własna działalność gospodarcza
- Wysokie wynagrodzenie - uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- Pracę od poniedziałku do piątku
Wymagania
Oczekiwane:
- Przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży TSL (udokumentowane wynikami sprzedaży)
- Wiedza na temat międzynarodowego transportu i polskiego rynku transportowego
- Biegła znajomość języka angielskiego - koniecznie
- Znajomość języka niemieckiego - mile widziana
- Własny samochód (pracodawca pokrywa koszty eksploatacji w czasie pracy)
- Znajomość pakietu Ms Office + Photoshop / CorelDRAW
- Dynamizm, kreatywność i optymizm w działaniu
Wymagane dokumenty: CV w języku angielskim z tematem wiadomości „KAM (TSL)”.
Prezentacja firmy
Dostarczamy Klientom optymalnych rozwiązań w zakresie rekrutacji i sele...
Dostarczamy Klientom optymalnych rozwiązań w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników, leasingu pracowniczego oraz wszelkich działań związanych z optymalizacją zatrudnienia.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Kadra zarządzająca