Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego klienta, wiodącego integratora systemów teleinformatycznych w kraju, poszukujemy osoby na stanowisko:
key account manager (systemy teleinformatyczne)
Nr ref.: 32543Praca stała
Lokalizacja: Szczecin, woj. zachodniopomorskie
Zakres obowiązków:
- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych
- pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych
- przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji
- realizacja założonego planu sprzedaży
- koordynacja całości prac związanych z procesem ofertowania
- przygotowanie i negocjacje umów handlowych
- aktywne uczestnictwo w konferencjach oraz spotkaniach branżowych
- bieżąca analiza rynku oraz konkurencji
- uczestniczenie w budowaniu lokalnej strategii sprzedaży firmy
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi, w zakresie niezbędnym dla uzyskania właściwej realizacji umowy
- sporządzanie sprawozdań w formie i czasie uzgodnionym ze Zleceniodawcą, których przedmiotem jest stan wykonywania umowy
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zdobyte w sprzedaży rozwiązań i usług informatycznych lub telekomunikacyjnych
- znajomość specyfiki bieżących potrzeb w zakresie IT i telekomunikacji w sektorze publicznym przedsiębiorstw i/lub operatorów telekomunikacyjnych
- znajomość zagadnień przetargów publicznych
- znajomość technik negocjacyjnych i prowadzenia rozmów handlowych
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność nawiązywania i utrzymywanie relacji z Klientem
- wysoka kultura osobista
- wysoka jakość prezentacji – umiejętność prezentowania danych
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- komunikatywność
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- prawo jazdy kat. B
- umowa dostosowana do preferencji kandydata
- atrakcyjne wynagrodzenie
- narzędzia pracy
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym