Key Account Manager - produkty dla meblarstwa
Warszawa Key Account Manager - produkty dla meblarstwa
Warszawa
NR REF.: 1074750
Key Account Manager - produkty dla meblarstwa
Dla producenta wysokiej klasy produktów dla meblarstwa poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera.
Twoja następna firma
Nasz Klient jest globalnym producentem, właścicielem 3 bardzo znanych marek wysokiej klasy produktów dedykowanych dla meblarstwa. Produkty firmy są obecne na całym świecie, firma szczególną wagę przywiązuje do innowacyjności, estetyki i jakości swoich rozwiązań, a także do wysokiego poziomu customer service.
Twoje następne stanowisko
Key Account Manager będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w powierzonych sobie regionie ok. 1/2 Polski (praca w modelu home office), współpracę i rozwój relacji z dystrybutorami firmy, a także pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o współpracę z obecnymi klientami w ramach firm produkcyjnych: producenci mebli, drzwi itd. Do odpowiedzialności będzie należał stały monitoring rynku i konkurencji, rozpoznawanie potrzeb klientów, doradztwo techniczne, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, promowanie rozwiązań firmy. Osoba na tym stanowisku stanie się częścią globalnego, zgranego i profesjonalnego teamu sprzedażowego reprezentującego produkt bardzo wyskiej jakości.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z co najmniej 3 - 5 letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i współpracy z klientami produkcyjnymi najlepiej z branży wyposażenia i wykończenia wnętrz: producenci mebli, drzwi. Oczekujemy co najmniej komunikatywnej / dobrej znajomości j. angielskiego także w mowie (warunek konieczny z racji stałej współpracy z niepolskojęzycznym przełożonym), wykształcenia wyższego, mile widziane techniczne np. technologia drewna lub ekonomiczne, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami B2B oraz zarządzania siecią dystrybucji.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie na poziomie 10 - 14 tys. brutto podstawy + bonus, wszystkie narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód), możliwość pracy z produktem premium w dynamicznie rozwijającej się, globalnej firmie.
Ostateczny poziom wynagrodzenia podstawowego kandydata będzie zależny od poziomu doświadczenia i kompetencji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w j. angielskim.
Warszawa
NR REF.: 1074750
Key Account Manager - produkty dla meblarstwa
Dla producenta wysokiej klasy produktów dla meblarstwa poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera.
Twoja następna firma
Nasz Klient jest globalnym producentem, właścicielem 3 bardzo znanych marek wysokiej klasy produktów dedykowanych dla meblarstwa. Produkty firmy są obecne na całym świecie, firma szczególną wagę przywiązuje do innowacyjności, estetyki i jakości swoich rozwiązań, a także do wysokiego poziomu customer service.
Twoje następne stanowisko
Key Account Manager będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w powierzonych sobie regionie ok. 1/2 Polski (praca w modelu home office), współpracę i rozwój relacji z dystrybutorami firmy, a także pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o współpracę z obecnymi klientami w ramach firm produkcyjnych: producenci mebli, drzwi itd. Do odpowiedzialności będzie należał stały monitoring rynku i konkurencji, rozpoznawanie potrzeb klientów, doradztwo techniczne, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych, promowanie rozwiązań firmy. Osoba na tym stanowisku stanie się częścią globalnego, zgranego i profesjonalnego teamu sprzedażowego reprezentującego produkt bardzo wyskiej jakości.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z co najmniej 3 - 5 letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i współpracy z klientami produkcyjnymi najlepiej z branży wyposażenia i wykończenia wnętrz: producenci mebli, drzwi. Oczekujemy co najmniej komunikatywnej / dobrej znajomości j. angielskiego także w mowie (warunek konieczny z racji stałej współpracy z niepolskojęzycznym przełożonym), wykształcenia wyższego, mile widziane techniczne np. technologia drewna lub ekonomiczne, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami B2B oraz zarządzania siecią dystrybucji.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie na poziomie 10 - 14 tys. brutto podstawy + bonus, wszystkie narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód), możliwość pracy z produktem premium w dynamicznie rozwijającej się, globalnej firmie.
Ostateczny poziom wynagrodzenia podstawowego kandydata będzie zależny od poziomu doświadczenia i kompetencji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w j. angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.