Key Account Manager (m/f)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało wspieranie realizacji celów sprzedażowych na terenie Trójmiasta oraz terenie północnej Polski poprzez: budowanie trwałych relacji handlowych z Klientami, prowadzenie procesów sprzedażowych, negocjowanie umów, prowadzenie spotkań, prezentowanie ofert, przygotowanie i egzekwowanie strategii dla poszczególnych Klientów oraz ścisłą współpracę z innymi działami firmy.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest instytucja finansowa należąca do międzynarodowej grupy, będąca jednym z liderów w obszarze usług Car Fleet Management. W związku z dalszym rozwojem organizacji, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Managera.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby będzie należało wspieranie realizacji celów sprzedażowych na terenie północnej Polski poprzez: budowanie trwałych relacji handlowych z Klientami, prowadzenie procesów sprzedażowych, negocjowanie umów, prowadzenie spotkań, prezentowanie ofert, przygotowanie i egzekwowanie strategii dla poszczególnych Klientów oraz ścisłą współpracę z innymi działami firmy.
Opis stanowiska
- Reprezentowanie firmy przed obecnymi i potencjalnymi klientami w zakresie przedstawienia oferty handlowej,
- Odpowiedzialność ze wszelkie aspekty podtrzymania relacji z klientem również po-sprzedażowych.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z Klientami.
- Wyszukiwanie potencjalnych szans rynkowych.
- Współpraca z działem sprzedaży w obszarze informacji handlowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu.
- Realizację założonego budżetu sprzedaży, zgodnie ze strategią.
- Negocjacja warunków handlowych
- Odpowiedzialność za zarządzanie procesami na powierzonym regionie.
Profil kandydata
- Minimum 4-letniego doświadczenia w branży leasingowej, bankowości lub usługach finansowych skierowanych do klienta biznesowego.
- Wykształcenia wyższego
- Dobrej znajomości MS Office
- Języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikacje w międzynarodowym środowisku.
- prawo jazdy kat.B
- pasji motoryzacyjnej
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej organizacji o międzynarodowym zasięgu w ramach umowy o pracę.
- Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i doświadczenia.
- Jasno określona ścieżka rozwoju kariery w strukturach organizacji.
- Możliwość rozwoju swoich umiejętności oraz kompetencji.
- Codzienna praca z językiem angielskim.
- Pakiet benefitów.
- Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon)
Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.
Dowiedz się więcej o Page Personnel