#

Key Account Manager DSI (Dział Sprzedaży Inwestycyjnej )

Awex

Gdańsk,Gdynia,Sopot, Bydgoszcz, Toruń, kujawsko-pomorskie, pomorskie

Awex
Awex
Firma AWEX od ponad dekady niezmiennie realizuje jasno określoną misję: nowoczesne produkty o najwyższej jakości i zadowolenie klientów. Marka Awex to najnowocześniejsze technologie, doświadczony zespół projektantów i inżynierów, najwyższa jakość, niezawodność urządzeń, różnorodność oferty, unikalny design, nieograniczona zdolność produkcyjna, oraz nieskazitelna reputacja potwierdzona referencjami.

Key Account Manager DSI (Dział Sprzedaży Inwestycyjnej )

Miejsce pracy: Gdańsk,Gdynia,Sopot, Bydgoszcz, Toruń, kujawsko-pomorskie

Region PÓŁNOCNY: Trójmiasto, Bydgoszcz (woj. pomorskie, kujawsko– pomorskie) nr ref. KAM/P

 

Główne obowiązki:

  • identyfikowanie możliwości sprzedażowych systemów oświetlenia awaryjnego
  • pozyskiwanie informacji o rynku inwestycyjnym na terenie powierzonego Regionu
  • realizacja strategii firmy - sprzedaż i promocja produktów i usług oferowanych przez Pracodawcę
  • planowanie sprzedaży oraz działania operacyjne w powierzonym Regionie
  • współpraca z biurami projektów, inwestorami i firmami wykonawczymi
  • raportowanie w zakresie bieżącej działalności i rozwoju rynku
  • współpraca z pozostałymi działami i pracownikami firmy

 

Wymagania:

  • udokumentowane 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży na rynku inwestycyjnym w branży elektrotechnicznej (mile widziane doświadczenie w branży oświetleniowej)
  • doświadczenie we współpracy z biurami projektowymi oraz firmami wykonawczymi
  • praktyczna znajomość zagadnień elektrotechnicznych z uwzględnieniem projektowania oświetlenia
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • doświadczenie w doradztwie technicznym partnerom biznesowym
  • praktyczna znajomość obsługi komputera (niezbędny MS Office, dodatkowy atut: AutoCAD, Relux lub Diaux)
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • prawo jazdy kat B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
  • gotowość do odbywania podróży służbowych na terenie powierzonego regionu

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych
  • możliwości pracy z wykorzystaniem najnowszych systemów IT
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie za wyniki sprzedażowe
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy w terenie (w tym samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)

 

Zainteresowanych prosimy o przesłanie oferty z CV wraz z listem motywacyjnym (z uwzględnieniem nr ref. zgodnie z wybranym Regionem).

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi