Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz rozwiązywać problemy innych ludzi, jesteś osobą entuzjastyczną, pogodnie nastawianą do świata, z energią do pracy, cierpliwą,
nie paraliżuje Cię rozmowa po angielsku
biegle posługujesz się komputerem oraz korzystasz z różnego rodzaju aplikacji webowych (np. Jira, CRM, G Suite, Slack, Trello)
posiadasz udokumentowaną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, dobrze rozumiesz mechanizmy reklamowe i sposoby generowania leadów
masz doświadczenie w zakresie wsparcia klienta w produktach technicznych, webowych lub podobnych, to....
Będziesz...
proaktywnie komunikować się z klientami w celu utrzymania ich zaangażowania oraz wyników konta, (ograniczenie churn'u)
prowadzić onboarding nowych klientów w celu efektywnego wprowadzenia ich do aplikacji, (wzrost trial-to-paid)
pomagać klientom z całego Świata w praktycznym korzystaniu z naszej aplikacji mailowo (70%) oraz telefonicznie lub via Skype / Hangouts (30%),
tworzyć instrukcje tekstowe oraz wideo dla najpopularniejszych problemów zgłaszanych przez użytkowników,
delegować i opisywać problemy użytkowników, których rozwiązanie wymaga pracy developerskiej.
Otrzymasz...
wynagrodzenie 3.400 - 5.000zł netto dla kontraktu B2B
lub 2.800 - 4.100zł brutto dla UoP
samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania i testowania własnych pomysłów
możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój
pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?