#

Key Account Manager (Customer Success Manager)

Landingi Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Landingi Sp. z o.o.

Key Account Manager (Customer Success Manager)

Jeżeli...

  • czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz rozwiązywać problemy innych ludzi, jesteś osobą entuzjastyczną, pogodnie nastawianą do świata, z energią do pracy, cierpliwą,
  • nie paraliżuje Cię rozmowa po angielsku
  • biegle posługujesz się komputerem oraz korzystasz z różnego rodzaju aplikacji webowych (np. Jira, CRM, G Suite, Slack, Trello)
  • posiadasz udokumentowaną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, dobrze rozumiesz mechanizmy reklamowe i sposoby generowania leadów
  • masz doświadczenie w zakresie wsparcia klienta w produktach technicznych, webowych lub podobnych, to....

Będziesz...

  • proaktywnie komunikować się z klientami w celu utrzymania ich zaangażowania oraz wyników konta, (ograniczenie churn'u)
  • prowadzić onboarding nowych klientów w celu efektywnego wprowadzenia ich do aplikacji, (wzrost trial-to-paid)
  • pomagać klientom z całego Świata w praktycznym korzystaniu z naszej aplikacji mailowo (70%) oraz telefonicznie lub via Skype / Hangouts (30%),
  • tworzyć instrukcje tekstowe oraz wideo dla najpopularniejszych problemów zgłaszanych przez użytkowników,
  • delegować i opisywać problemy użytkowników, których rozwiązanie wymaga pracy developerskiej.

Otrzymasz...

  • wynagrodzenie 3.400 - 5.000zł netto dla kontraktu B2B
  • lub 2.800 - 4.100zł brutto dla UoP
  • samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania i testowania własnych pomysłów
  • możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój
  • pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Landingi Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi