A-Trybut Polski HR S.A. to firma świadcząca usługi z zakresu Human Resources w obszarze zatrudniania osób niepełnosprawnych. A-Trybut Polski HR S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Misją naszej firmy jest stworzenie rynku pracy prawdziwie otwartego dla osób z różnymi dysfunkcjami. Chcemy to uczynić poprzez przełamywanie stereotypów związanych z ograniczeniami zawodowymi osób niepełnosprawnych. Nasz cel to budowanie społeczeństwa bez barier.
Aktualnie dla swojego Klienta poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko:
Kasjer lotniczy (oferta dedykowana osobom z orzeczoną niepełnosprawnością)
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA STANOWISKA:
• Aktywna telefoniczna sprzedaż miejsc pasażerskich na połączenia lotnicze:
- Udzielanie informacji celem dokonania rezerwacji i sprzedaży miejsc pasażerskich;
- Sprzedaż biletów na podstawie kart kredytowych, zgodnie z wyznaczonym
i zaakceptowanym ilościowym planem sprzedaży;
- wystawianie elektronicznych biletów internetowych;
• Telefoniczne dokonywanie wymian elektronicznych dokumentów lotniczych w zakresie wiedzy zdobytej na kursach i w praktyce;
• sporządzanie i rozliczanie zestawień sprzedaży elektronicznych dokumentów lotniczych i finansowo sprawozdawczych z zakresu wykonywanych czynności;
• Dokonywanie zwrotów za niewykorzystane dokumenty przewozowe;
• Zabezpieczanie dokumentów oraz innego powierzonego mienia przed kradzieżą I zniszczeniem
• Udzielanie telefonicznej informacji na temat rozkładu rejsów lotniczych;
• Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń w sprawie specjalnych usług i wynajmu samochodów ;
• Dokonywanie odpraw pasażerów przez telefon;
• Postępowanie zgodnie z regułami właściwej obsługi klienta, aktywne proponowanie rozwiązań klientom i inne działania mające na celu poprawę wizerunku w ramach telefonicznej obsługi pasażerów.
WARUNKI PRACY:
• praca w terenie / praca biurowa
• komputer, telefon komórkowy, dostęp do ksero i drukarki
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy
WYMAGANIA STANOWISKA:
Orzeczenie o niepełnosprawności
• dobra dykcja,
• umiejętność poprawnego wysławiania się,
• wysoka kultura osobista,
• znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z dzwoniącym klientem,
• odporność na stres,
• umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
• Dyspozycyjność i akceptacja wykonywania pracy w różnych godzinach – praca zmianowa wg miesięcznych harmonogramów pracy, również w weekendy, święta i godzinach nocnych (przy zachowaniu zasad kodeksu pracy: dzień wolny za pracę w niedzielę lub święto, minimum 11-godzinny czas na wypoczynek między kolejnymi dyżurami).
• aktualny certyfikat poświadczający ukończenie kursu taryfowo – rezerwacyjnego systemu Amadeus
• Dodatkowo rekomendowane – doświadczenie w obsłudze klienta.
Firm HR
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.