Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem kancelarii,
rejestrowanie aktów notarialnych, wydawanie wypisów i rozliczanie klientów,
obsługiwanie połączeń telefonicznych,
rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (wysyłanie poczty i przesyłek kurierskich),
zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych,
Wymagania
mile widzianedoświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej lub prawniczej,
biegła obsługa komputera, pakietu MS Office,
dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność,
wysoka kultura osobista i dobra prezencja oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Prezentacja firmy
Dokładamy wszelkich starań by w profesjonalny, sprawny i nowoczesny spos...
Dokładamy wszelkich starań by w profesjonalny, sprawny i nowoczesny sposób dokonywać czynności notarialnych oraz zabezpieczać słuszne interesy stron i poszukiwać najbardziej optymalnych rozwiązań.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
02/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Prawo / Prokuratura