#

Kancelaria notarialna zatrudni pracownika sekretariatu

Kancelaria notarialna Bartłomiej Mania

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

  • prowadzenie działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem kancelarii,
  • rejestrowanie aktów notarialnych, wydawanie wypisów i rozliczanie klientów, 
  • obsługiwanie połączeń telefonicznych,
  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (wysyłanie poczty i przesyłek kurierskich),
  • zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych,


Wymagania

  • mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej lub prawniczej,
  • biegła obsługa komputera, pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność,
  • wysoka kultura osobista i dobra prezencja oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne;


Prezentacja firmy

Dokładamy wszelkich starań by w profesjonalny, sprawny i nowoczesny spos... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Prawo / Prokuratura

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi