Jeśli zaczynasz dzień od sprawdzania powiadomień w serwisach społecznościowych, nie umknie Ci żadna nowa funkcja na Facebooku oraz potrafisz pisać tak, by angażować tłumy - być może szukamy właśnie Ciebie!
Opis stanowiska:
- Współtworzenie strategii obecności marek w mediach społecznościowych
- Prowadzenie profili klientów na portalach społecznościowych oraz redagowanie artykułów na blogi firmowe
- Projektowanie wpisów, angażowanie społeczności i moderacja dyskusji
- Analiza statystyk i tworzenie raportów z kampanii
- Ciągłe poszerzanie wiedzy z dziedziny social media
Wymagania:
- Co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie w pracy jako Social Media Specialist, Community Manager lub Content Designer
- Znajomość narzędzi marketingu internetowego i śledzenie trendów e-marketingowych
- Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną i dobra znajomość języka angielskiego
- Ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne i tzw. lekkie pióro
- Kreatywność, zaangażowanie i zapał do pracy
Oferujemy:
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności
- Pełną wyzwań pracę dla różnorodnych klientów, w tym prestiżowych marek
- Wewnętrzne szkolenia oraz wspólne wyjazdy na branżowe konferencje
- Przyjazny i dynamiczny zespół współpracowników
- Dostęp do firmowej biblioteczki :)
Jeśli uważasz, że to właśnie Ciebie brakuje w naszym zespole, przyślij swoje CV oraz list motywacyjny.
W ofercie prosimy zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
PromoAgency to agencja reklamowa, której specjalizacją są efektyw... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.