Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Administracja biurowa
Osoba która dołączy do naszego zespołu będzie wspierała pracę trzech linii biznesowych. Jest to ciekawa, pełna wyzwań rola dla młodych i dynamicznych osób, pragnących rozwoju i celujących w sukces zawodowy!
Podstawowe obowiązki:
- Wsparcie w zadaniach senior PMO
- Przygotowywanie raportów
- Koordynacja procesów z vendorami
- Realizacja zadań administracyjnych
- Wsparcie Project Managerów w bieżących zadaniach
Oferujemy:
- Pracę w Warszawskim biurze renomowanego pracodawcy
- Długofalową współpracę w oparciu o Umowę o Pracę lub umowę B2B
- Szerokie możliwości rozwoju i indywidualne podejście do pracowników
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość certyfikacji i szkoleń
- Benefity (MultiSport, MyBenefit, Medicover)
- Eventy integracyjne
Pożądane kwalifikacje:
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim lub junior PMO
- Doświadczenie w pracy przy projektach związanych z branżą IT
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość zagadnień project managementu
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Outlook)
- Chęć do nauki I rozwoju