Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.
Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.
Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?
Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów na stanowisko:
junior manager ds. obsługi kluczowych klientów
Nr ref.: 42423Praca stała
Lokalizacja: Leszno
Za co będziesz odpowiadał/-a?
- współpracę z kluczowymi klientami Randstad (branża produkcyjna, TSL i inne)
- opiekę nad klientami w regionie północno-zachodnim (województwa: wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie)
- projektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracowników
- budowanie strategii efektywnych kampanii pozyskiwania pracowników tymczasowych we współpracy ze swoim zespołem oraz działem marketingu Randstad
- analizę i optymalizację procesów
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych
- definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych w ramach procesów HR’owych u klientów Randstad
- funkcjonowanie i rozwój biur Randstad Inhouse Services
- uczestnictwo w tworzeniu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację
- zarządzanie zespołem konsultantów i motywowanie ich do osiągania najlepszych wyników
- stały monitoring i analizę lokalnego rynku pracy
Czego od Ciebie oczekujemy?
- min. 2 letniego, popartego sukcesami doświadczenia we współpracy z klientami biznesowymi oraz zarządzaniu zespołem/projektami
- nastawienia na przełamywanie barier i osiąganie najlepszych wyników
- stałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertem w swojej dziedzinie
- kreatywności i zdolność przełamywania statusu quo
- bardzo dobrych umiejętności analitycznych
- umiejętności sprawnej analizy danych w programie MS Excel
- wysokiej kultury biznesowej, umiejętności bycia partnerem dla klientów
- prawa jazdy kat. B i chęci do mobilnej pracy
- dobrej znajomość języka angielskiego
- wykształcenia wyższego
Co od nas otrzymasz?
- możliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska
- dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych
- profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowy Akademii Managera Randstad
- możliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży
- możliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)
- samochód służbowy i profesjonalne narządza pracy pomagające w efektywnej pracy