Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:
przyjmowanie zgłoszeń
diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
współpraca z II-gą linią wsparcia
monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
praca w siedzibie firmy w Warszawie
Nasze oczekiwania:
Podstawowa znajomość Active Directory
znajomość pakietu MS Office 2010/2013
znajomość systemów MS Windows
zapał i chęć do pracy
Oferujemy:
stabilną pracę
karta multisport
prywatna opieka medyczna
dostęp do najnowszych technologii IT
szkolenie w zakresie obsługiwanych technologii - w szczególności rozwiązania chmurowe Microsoft - Office365, OneDrive, SharePoint, Skype dla firm
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę
Prezentacja firmy
NDATA Software SA jest holdingiem spółek informatycznych. Firma t...
NDATA Software SA jest holdingiem spółek informatycznych. Firma tworzy grupę kapitałową spółek z branży ICT (Information and Communication Technology). Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (rynek NewConnect).
INDATA Software SA to: 180 profesjonalistów z branży IT, ponad 500 wykonanych projektów.
Spółka zajmuje się głównie realizacją dedykowanych rozwiązań informatycznych (software house) dla konkretnych odbiorców, jak również implementacją autorskich narzędzi na zlecenie klientów. Niekwestionowaną przewagą spółki jest fakt, iż razem z usługami oferuje najwyższej jakości doradztwo przy wykonywanych przedsięwzięciach. Dodatkowo członkowie zespołu mają ogromne doświadczenie w realizacji i planowaniu projektów unijnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
03/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 700PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Multisport, Opieka medyczna
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?