Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
IT Local Support Specialist
Lokalizacja: KrakówW związku z ciągłym rozwojem zespołu Naszego międzynarodwego klienta w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko IT Local Support Specialist.
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- codzienne wsparcie lokalnych systemów informatycznych (software/hardware),
- obsługa systemu ticketowego, w tym także eskalacje do odpowiednich osób w razie potrzeby,
- sugerowanie usprawnień do menedżera IT,
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników końcowych oraz nowych pracowników, a także przedstawianie im standardów firmy,
- wsparcie użytkowników końcowych,
- administrowanie oraz nadzór nad alikacjami w dziedzinie ekspertyzy zgodnie z globalnymi standardami,
- tworzenie i utrzymywanie dokumentacji systemu lub przewodników dla użytkowników,
- zapewnienie stałego wsparcia dla wszystkich usług IT (hardware, software, aplikacje biznesowe),
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w administracji IT w środowisku komercyjnym dostarczającym wsparcie IT, usług i rozwiązań dla użytkowników,
- minimum 2 letniego doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- doświadczenia w przeprowadzaniu konserwacji sprzętu komputerowego (DELL),
- dobrej znajomości systemów operacyjnych MS Office (7, 10, 2008, 2012, 2016),
- podstawowej znajomości VMware, TS, Citrix,
- znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację,
- chęci uczenia się oraz gotowości do pracy w zespole,
Nasz klient oferuje:
- stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny pakiet benefitów,
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
- dobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,