Opis stanowiska pracy

Opis roli:

  • Zarządzanie wybranymi projektami o wysokim stopniu złożoności z obszaru bankowości, zgodnie z określonymi wymaganiami właścicieli biznesowych;
  • Prowadzenie projektów zgodnie z metodykami PRINCE/PMBok;
  • Organizowanie i nadzorowanie prac realizowanych przez zespół projektowy, zarządzanie budżetem projektowym;
  • Odpowiedzialność za wszystkie fazy realizowanych projektów;
  • Przygotowywanie i przedstawianie prezentacji;
  • Delegowanie zadań oraz monitorowanie postępów prac;
  • Koordynacja i nadzorowanie działań w zakresie zarządzania ryzkiem;
  • Współpraca z Klientem wewnętrznym, zapewnienie jakości projektów i satysfakcji Klienta;
  • Dbanie o przepływ dokumentacji i informacji w zespole;
  • Opracowywanie dokumentacji projektowej;
  • Raportowanie działalności z zakresu postępów prac.

Wymagania

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w obszarze: finansów, bankowości lub techniczne (IT, matematyka, itd.);
  • Minimum 5 lat doświadczenia w roli Project Managera w obszarze IT;
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze bankowości;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) – umożliwiająca swobodną komunikację;
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikacyjne i prezentacyjne;
  • Analityczne myślenie i zorientowanie na cele;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i zarządzania ludźmi;
  • Umiejętność planowania prac zespołu, tworzenia harmonogramów i monitorowania postępów;
  • Umiejętność zarządzania ryzykiem i budżetem projektowym;
  • Silne nastawienie na zrozumienie potrzeb biznesowych organizacji oraz skuteczne wspieranie ich realizacji.

Mile widziane:

  • Udokumentowana znajomość minimum jednej z metodologii prowadzenia projektów - Prince2, PMBok.

 

Oferujemy:

  • Pracę w ciekawych, dynamicznych projektach;
  • Pakiet benefitów;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę na czas trwania projektu z możliwością przedłużenia;
  • Współpracę z profesjonalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowych, wymiana doświadczeń;
  • Urozmaicony zakres prowadzonych projektów.

 

Prezentacja firmy

IT LeasingTeam realizuje usługi w zakresie pozyskiwania dla organ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Czas trwania umowy
12 miesięcy
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi