#

IT PMO Associate Manager with French

ALTEN Polska

Kraków, małopolskie

ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

IT PMO Associate Manager with French

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca Bankowość, Praca Finanse, Praca IT - Konsulting

ALTEN Polska

Description

We are part of the international ALTEN Group, which brings together over 28,000 outstanding IT and Engineering specialists around the world. We currently are looking for an IT PMO Associate Manager with French who will join our team to deliver the most innovative technology projects.

Main tasks

  • Organizing and taking part in meetings concerning project activities
  • Tracking, monitoring, reporting project progress to Project Manager
  • Identifing and escalating potential risks and issues
  • Controling changes
  • Supporting governance of projects by creating Clarity reporting
  • Generating and updating necessary documents on ongoing basis
  • Assuring adequate communication and timely Management Information to all project work streams
  • Annual Operating Plan budget definition
  • Consolidation of new idea outlines coming from the business
  • Coordination of IT inventories updates
  • Follow-up of contracts that need to be renewed

Requirements

  • Excellent understanding of the project lifecycle
  • Awareness of Quality and Processes best practice techniques
  • Experience in Project Management methodology
  • Knowledge of Project Office or Clarity Workbench
  • Effective communication, inter-personal and negotiating skills
  • Excellent decision making, problem solving ability, readiness for process/project change
  • Sound judgmental skills to identify and proactively resolve problems
  • Experience of managing resources using appropriate communication, delegation and planning skills
  • Experience in controlling quality within IT projects and quality assurance activities
  • Experience in MI Reporting, analytical skills
  • Fluent French and English

We offer

  • Stable and long-term cooperation
  • Certification and training opportunities
  • Possibility to choose type of contract (B2B also)
  • Benefit package (MultiSport card, Medicover, MyBenefit)
  • Unlimited growth and development opportunity
  • Relocation support & relocation package

Do not hesitate and join our team!

ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi