Hays Poland

IT Helpdesk

Kraków
IT Helpdesk
Kraków
NR REF.: 1080792


Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: IT Helpdesk
Lokalizacja: Kraków
Współpraca: kontrakt B2B / zlecenie / dzieło
Stawka: do negocjacji
Długość projektu: 1 miesiąc (02.11-30.11)
Opis stanowiska:
  • Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych
  • Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
  • Współpraca z I-sza linią wsparcia
  • Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
Wymagania:
  • Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
  • Znajomość MS Outlook we współpracy z MS Exchange
  • Znajomość pakietu MS Office 2010/2013
Co proponujemy?
  • Wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
  • Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
  • Elastyczność formy zatrudnienia – m.in. umowa podwykonawcza (B2B), umowy cywilnoprawne.
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi