IT Helpdesk
Kraków IT Helpdesk
Kraków
NR REF.: 1080792
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: IT Helpdesk
Lokalizacja: Kraków
Współpraca: kontrakt B2B / zlecenie / dzieło
Stawka: do negocjacji
Długość projektu: 1 miesiąc (02.11-30.11)
Opis stanowiska:
Kraków
NR REF.: 1080792
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: IT Helpdesk
Lokalizacja: Kraków
Współpraca: kontrakt B2B / zlecenie / dzieło
Stawka: do negocjacji
Długość projektu: 1 miesiąc (02.11-30.11)
Opis stanowiska:
- Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych
- Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
- Współpraca z I-sza linią wsparcia
- Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
- Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
- Znajomość MS Outlook we współpracy z MS Exchange
- Znajomość pakietu MS Office 2010/2013
- Wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
- Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
- Elastyczność formy zatrudnienia – m.in. umowa podwykonawcza (B2B), umowy cywilnoprawne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.