HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
IT Helpdesk z językiem niemieckim (bez doświadczenia)
Numer Referencyjny: DN/08/2018
Miejsce pracy: Warszawa (Ochota)
Zadania:
• Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości w systemie ticketowym - tzw. 2 linia wsparcia;
• Udzielanie instrukcji, porad zdalnie oraz odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta;
• Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym;
• Wewnętrzne wsparcie techniczne;
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B1;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem;
• Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
• Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym obszarze;
• Podstawowa znajomość SQL oraz wiedza z zakresu systemów operacyjnych czy zagadnień sieciowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji;
• Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, wprowadzające oraz kursy językowe;
• Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
• Kartę Lunchową dla pracowników pracujących na zmianach nocnych;
• 26 dni urlopu niezależnie od dotychczasowego stażu pracy;
• Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i dofinansowanie do pakietu rodzinnego;
• Dofinansowanie do karty MultiSport.