IT helpdesk z językiem angielskim i/lub niemieckim, francuskim, holenderskim
Miejsce pracy: ŁódźZakres zadań:
Zdalne wsparcie techniczne dla naszych Klientów w zakresie systemów
operacyjnych i aplikacji biurowych
Monitorowanie i diagnozowanie elementów aktywnych sieci
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Administracja systemami operacyjnymi
Udział w projektach wdrożeniowych
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Benefity pozapłacowe
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku w renomowanej firmie
Przyjazna i motywująca atmosfera
Szkolenia
Możliwości rozwoju zawodowego i osobistego
Wymagania:
Chęć do rozwoju w IT support
Doświadczenie na podobnym stanowisku/ wykształcenie kierunkowe mile
widziane
Znajomość obsługi technicznej sprzętu komputerowego
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną
komunikację w mowie i w piśmie
Znajomość języka niemieckiego/ holenderskiego lub francuskiego mile widziana