IT Helpdesk Specialist
Euvic - For more than a decade we operate in the area of Information Services.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Our team consists of more than 700 IT professionals, and the whole Euvic technology group - which brings together IT companies from all over the Poland - over 2000.
We work in 15 premises in Poland and 3 abroad.
Euvic runs over 150 various projects implemented in teams consisting from a few to a few dozen people.
Our projects are mainly systems, Web and Mobile applications.
Despite the fact, that our size is constantly growing, we still operate as a family business and we nurture its values.
We welcome both experienced IT professionals and Information Technology enthusiasts.
Basic information:
Location Warszawa
| Number of vacancies 1
| Minimum experience mniej niż 1 rok
|
Type of contract Na czas nieokreślony |
Working hours Pełny etat |
Salary ? - ? / ? (Brutto) |
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:
- Bieżące wsparcie informatyczne pracowników naszych Klientów;
- Praca za pomocą narzędzi wsparcia zdalnego: TeamViewer;
- Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i peryferii;
- Instalację, konfiguracje oraz utrzymanie stacji roboczych w systemach Windows 7/8/10 oraz oprogramowania użytkowników;
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie helpdesk;
- Praca w biurze w Warszawie, wyjazdy na terenie Warszawy - autem służbowym, w zależności od potrzeb.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w interesującym środowisku IT;
- Możliwości rozwoju zawodowego;
- Wynagrodzenie stałe na podstawie umowy zlecenia/umowy o pracę;
- Notebook służbowy oraz smartphone;
- Możliwość podjęcia pracy praktycznie od ręki.
Nasze oczekiwania to:
- Dobra, praktyczna znajomość systemów Windows 7/8/10;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 2007, 2010 ,2013 ,2016;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, proklienckie nastawienie
- Doświadczenie w obsłudze i wsparciu użytkownika (helpdesk);
- Podstawy administracji i zarządzania usługą Active Directory oraz serwera MS Windows 2008 ,2012; 2016
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Please apply with the button on the right side of this job offer.