#

IT Helpdesk Specialist

INDATA Solutions

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

INDATA Solutions SA działa od 1996 roku. Po 20 latach obecności na rynku usług IT, jesteśmy firmą o stabilnej pozycji rynkowej, oferującą Klientom solidne doświadczenie i szerokie kompetencje techniczne.

Działamy w ramach Grupy INDATA S.A., notowanej na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych. Grupa to holding spółek informatycznych o szerokim portfolio rozwiązań IT, realizowanych przez ponad 250 specjalistów IT w całej Polsce. Mamy oddziały w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Lublinie.

Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje wymagające od nas najwyższego poziomu świadczenia usług.

Do naszego oddziału w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko:

IT Helpdesk Specialist

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:

  • Bieżące wsparcie informatyczne pracowników naszych Klientów;
  • Praca za pomocą narzędzi wsparcia zdalnego: TeamViewer;
  • Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i peryferii;
  • Instalację, konfiguracje oraz utrzymanie stacji roboczych w systemach Windows XPVista7810 oraz oprogramowania użytkowników;
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie helpdesk;
  • Praca w biurze w Krakowie, sporadyczne wyjazdy na terenie Krakowa lub Śląska - autem firmowym, w zależności od potrzeb.

 

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w interesującym środowisku IT;
  • Możliwości rozwoju zawodowego;
  • Wynagrodzenie stałe na podstawie umowy zlecenia;
  • Notebook służbowy oraz smartphone;
  • Możliwość podjęcia pracy praktycznie od ręki.

 

Nasze oczekiwania to:

  • Dobra, praktyczna znajomość systemów Windows XPVista7810;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 2007, 2010 ,2013 ,2016;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, proklienckie nastawienie;
  • Dyspozycyjność w godzinach 08:00 – 18:00, sporadycznie w weekendy;
  • Status studenta studiów kierunkowych - informatyka lub pokrewne.

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze i wsparciu użytkownika (helpdesk);
  • Podstawy administracji i zarządzania usługą Active Directory oraz serwera MS Windows 2008 ,2012;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

 

W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o podanie możliwego najbliższego terminu ewentualnego podjęcia pracy.

 

Osoby spełniające w/w wymagania, prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 

Jesteśmy otwarci na dowolne formy zatrudnienia i współpracy – umowa o pracę, kontrakt, etc.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."

Prezentacja firmy

Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Programowanie / Analizy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi