Opis stanowiska pracy
INDATA Solutions SA działa od 1996 roku. Po 20 latach obecności na rynku usług IT, jesteśmy firmą o stabilnej pozycji rynkowej, oferującą Klientom solidne doświadczenie i szerokie kompetencje techniczne.
Działamy w ramach Grupy INDATA S.A., notowanej na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych. Grupa to holding spółek informatycznych o szerokim portfolio rozwiązań IT, realizowanych przez ponad 250 specjalistów IT w całej Polsce. Mamy oddziały w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Lublinie.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje wymagające od nas najwyższego poziomu świadczenia usług.
Do naszego oddziału w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko:
IT Helpdesk Specialist
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie miała za zadanie:
- Bieżące wsparcie informatyczne pracowników naszych Klientów;
- Praca za pomocą narzędzi wsparcia zdalnego: TeamViewer;
- Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i peryferii;
- Instalację, konfiguracje oraz utrzymanie stacji roboczych w systemach Windows XPVista7810 oraz oprogramowania użytkowników;
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie helpdesk;
- Praca w biurze w Krakowie, sporadyczne wyjazdy na terenie Krakowa lub Śląska - autem firmowym, w zależności od potrzeb.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w interesującym środowisku IT;
- Możliwości rozwoju zawodowego;
- Wynagrodzenie stałe na podstawie umowy zlecenia;
- Notebook służbowy oraz smartphone;
- Możliwość podjęcia pracy praktycznie od ręki.
Nasze oczekiwania to:
- Dobra, praktyczna znajomość systemów Windows XPVista7810;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 2007, 2010 ,2013 ,2016;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, proklienckie nastawienie;
- Dyspozycyjność w godzinach 08:00 – 18:00, sporadycznie w weekendy;
- Status studenta studiów kierunkowych - informatyka lub pokrewne.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze i wsparciu użytkownika (helpdesk);
- Podstawy administracji i zarządzania usługą Active Directory oraz serwera MS Windows 2008 ,2012;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o podanie możliwego najbliższego terminu ewentualnego podjęcia pracy.
Osoby spełniające w/w wymagania, prosimy o przesłanie swojej aplikacji. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Jesteśmy otwarci na dowolne formy zatrudnienia i współpracy – umowa o pracę, kontrakt, etc.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."
Prezentacja firmy
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papie...
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest również właścicielem szeregu podmiotów o zróżnicowanej specjalizacji działających na rynku różnorodnych rozwiązań IT. Działalność Indata SA koncentruje się na zarządzaniu podległymi spółkami w celu maksymalizacji korzyści dla klientów oraz wykorzystania ich wspólnego potencjału.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Programowanie / Analizy