Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego
Open-E Poland Sp. z o.o.
Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.
Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.
Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.
Jeśli to właśnie Ciebie wybierzemy na nowego pracownika Zespołu Wsparcia Technicznego, w ramach codziennych obowiązków będziesz diagnozować i rozwiązywać złożone problemy IT oraz udzielać niezbędnych informacji Klientom firmy w języku angielskim - telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej. Ponadto do Twoich zadań należeć będą bieżące konsultacje rozpoznanych problemów technicznych z programistami oraz pracownikami zagranicznych oddziałów firmy. W zamian możesz liczyć na:
- stały kontakt z najnowszymi technologiami w branży storage z możliwością ich testowania w działowym laboratorium;
- swobodną atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy;
- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie wychodzące naprzeciw Twoim umiejętnościom;
- udział w specjalistycznych szkoleniach (produktowych, technicznych);
- praktyczny kontakt z metodyką SCRUM;
- indywidualnie dobrany do Twoich potrzeb pakiet prywatnej opieki medycznej;
- dodatkowe ubezpieczenie NNW;
- swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni.
Nasze oczekiwania:
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientami anglojęzycznymi – warunek konieczny!
- dobra znajomość systemów operacyjnych Linux i Windows;
- wysoko rozwinięta orientacja na klienta i konsekwentne dążenie do dostarczenia mu najlepszych rozwiązań;
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu zleconych zadań;
- nastawienie na współpracę;
- pozytywnego podejścia do codziennych obowiązków i zdobywania wiedzy.
Dodatkowo cenimy:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze IT/Telecom;
- wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień problematyki sieciowej;
- orientację w terminologii oraz zasadach funkcjonowania technologii NAS oraz SAN.
- Znajomość języka niemieckiego
Prosimy o aplikowanie (CV po angielsku) poprzez przycisk znajdujący się
po prawej stronie ogłoszenia.
po prawej stronie ogłoszenia.