#

Inżynier Wsparcia Aplikacji

Power Media

Wrocław, dolnośląskie

Power Media

Inżynier Wsparcia Aplikacji

Od: Power Media
Miejsce pracy: Wrocław

 

Specyfika stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku Inżyniera Wsparcia Aplikacji będzie zapewniała pomoc oraz wsparcie globalnym klientom naszego Partnera, firmy dostarczającej oprogramowanie na potrzeby przemysłu farmaceutycznego. Nasz Partner to wiodąca brytyjska spółka, wyposażająca duże koncerny farmaceutyczne w oprogramowanie służące do zarządzania i optymalizacji produkcji. Praca na tym stanowisku wiąże się z koniecznością wykonywania obowiązków na zmianie nocnej.

 

Wymagania:

  • Minimum dwa lata doświadczenia w pracy o charakterze wsparcia aplikacji.
  • Zaawansowana znajomość języka SQL (preferowany Oracle SQL), umiejętność tworzenia zapytań, funkcji, procedur itp. Rozumienie kodu SQL, pozwalające na skuteczne rozwiązywanie problemów i deubogwanie. Mile widziana będzie również znajomość T-SQL.
  • Znajomość środowiska Windows (desktop/server).
  • Mile widziane wykształcenie techniczne.
  • Wiedza na temat działania kodu napisanego w języku C#, VB6, ASP.NET oraz rozumienie jego funkcji i zależności.
  • Wysoka etyka pracy.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne.

 

Co możemy zaoferować:

  • Wymagającą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość uczestniczenia w interesujących projektach i realizacji ciekawych zadań.
  • Zatrudnienie na kontrakcie B2B z okresem wypowiedzenia oraz płatnym urlopem.
  • Bardzo atrakcyjne, wykraczające ponad średnią rynkową wynagrodzenie.

Obowiązki:

  • Kontakt z odbiorcami i użytkownikami oprogramowania na całym świecie (Chiny, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Polska) oraz współpraca z innymi pracownikami Partnera.
  • Zapewnianie wsparcia w czasie pracy dostosowanym do amerykańskiej strefy czasowej:
    • US West Coast 9am to 5pm (Pacific Time PST/PDT)
    • US East Coast 9am to 5pm (Eastern Time EDT/EST)
  • Realizacja zadań wypływających z SLA, ustalonego z użytkownikami oprogramowania naszego Partnera:
    • Przyjmowanie zgłoszeń za pomocą systemów kontroli zdalnej (np. VPN, Webex etc.)
    • Analiza przyjętych zgłoszeń i identyfikacja występujących problemów w celu zapewnienia innym członkom zespołu Partnera możliwości ich skutecznego rozwiązania.
    • Edycja odpowiednich danych, zmiany w konfiguracji itp. , służące eliminacji usterek i problemów.
    • Utrzymywanie system, oraz oraz zapisywanie i edycja danych w systemie Partnera.
    • Testowanie i wdrażanie rozwiązań, np. odpowiednich skryptów lub łatek, implementacja poprawek, a także ich wdrażanie we współpracy z przedstawicielami klientów.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami naszego Partnera.
  • Zdobywanie wiedzy na temat produktów Partnera.
  • Ścisła współpraca z zespołami rozwoju opgramowania Partnera w celu efektywnej realizacji zadań i rozwiązywania problemów.
  • Uczestnictwo w regularnych telekonferencjach z klientami Partnera.
  • Branie udziału w niezbędnych podróżach służbowych (do maksymalnie 5% czasu pracy).
  • Przyswajanie wiedzy na temat systemów i oprogramowania używanego po stronie klientów.
  • Odpowiedzialność za wewnętrzne testy systemowe.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej i dbałość w jej utrzymywaniu.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Power Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi