Firma specjalizująca się w budowie terenów publicznych poszukuje osoby odpowiedzialnej za koordynację wszelkich działań związanych z kontraktem budowlanym. Weryfikację dokumentacji projektowej, tworzenie harmonogramu robót, zbieranie ofert ich analizę, a następnie przygotowywanie zleceń na wybrane dostawy i usługi. Komunikację z zamawiającym i podwykonawcami. Prowadzenie dokumentacji kontraktu w niezbędnym zakresie. Przygotowanie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej.
Doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność obsługi programów AutoCad, pakietu MS Office oraz MS Projekt lub podobnego, a także programów do kosztorysowania typu Norma. Posiadanie wiedzy z zakresu przepisów prawa budowlanego i BHP. Prawo jazdy kat. B. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będą dodatkowym atutem.
Stale rozwijająca się Firma z ponad 10 letnią historią o ugruntowanej po... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.