Inżynier jakości Klienta
Okolice Krakowa (+35 km) Inżynier jakości Klienta
Okolice Krakowa (+35 km)
NR REF.: 1104978
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive, zlokalizowanej w okolicach Krakowa (+35 km), poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko: Inżynier jakości Klienta.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć kontakt z Klientem, identyfikacja specyficznych wymagań Klientów oraz zapewnienie ich wdrożenia i nadzór w poszczególnych obszarach produkcji. Inżynier jakości będzie również odpowiedzialny za nadzór nad procesem reklamacji od Klienta: rejestrowanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu 8D – inicjowanie zespołów jako lider, wykonanie raportu, raportowanie wyników do Klienta zgodnie z jego wymaganiami, kontrola skuteczności i efektywności wdrożonych działań.
Od idealnego Kandydata oczekujemy wykształcenia wyższego technicznego oraz min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży Automotive). Inżynier Jakości Klienta powinien posiadać wiedzę z zakresu APQP/PPAP. Ze względu na międzynarodowy charakter firmy od Kandydatów wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego. Dodatkowym atutem będą uprawnienia audytora wewnętrznego procesu i produktu: IATF 16949, FMEA, MSA, PPAP, APQP, SPC. Ponadto wymagana jest gotowość do podróży służbowych (ok. 25% czasu pracy).
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, premie, bogaty pakiet benefitów i szkoleń. Międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy gwarantuje szerokie pole rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz z dokładnym opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Okolice Krakowa (+35 km)
NR REF.: 1104978
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive, zlokalizowanej w okolicach Krakowa (+35 km), poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko: Inżynier jakości Klienta.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć kontakt z Klientem, identyfikacja specyficznych wymagań Klientów oraz zapewnienie ich wdrożenia i nadzór w poszczególnych obszarach produkcji. Inżynier jakości będzie również odpowiedzialny za nadzór nad procesem reklamacji od Klienta: rejestrowanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu 8D – inicjowanie zespołów jako lider, wykonanie raportu, raportowanie wyników do Klienta zgodnie z jego wymaganiami, kontrola skuteczności i efektywności wdrożonych działań.
Od idealnego Kandydata oczekujemy wykształcenia wyższego technicznego oraz min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży Automotive). Inżynier Jakości Klienta powinien posiadać wiedzę z zakresu APQP/PPAP. Ze względu na międzynarodowy charakter firmy od Kandydatów wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego. Dodatkowym atutem będą uprawnienia audytora wewnętrznego procesu i produktu: IATF 16949, FMEA, MSA, PPAP, APQP, SPC. Ponadto wymagana jest gotowość do podróży służbowych (ok. 25% czasu pracy).
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, premie, bogaty pakiet benefitów i szkoleń. Międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy gwarantuje szerokie pole rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz z dokładnym opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.