Inżynier ds. Wsparcia Technicznego (Hardware) w Dziale IT
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży komputerowej, o ugruntowanej pozycji na rynku, aktualnie poszukujemy Kandydatów/-tek, którzy byliby chętni na prace dodatkowe/dorywcze na stanowisko:
Zadania:
• Bezpośrednie i zdalne (telefoniczne, mailowe) wsparcie od strony hardware dla warszawskiego oddziału firmy
• „Telefoniczne dyżurne” wsparcie w obszarze IT (hardware) – również po godzinach – dodatkowo premiowane
• Utrzymywanie prawidłowego funkcjonowania sieci budynku
• Nadawanie kluczy oraz tokenów użytkownikom
• Montowanie, instalowanie sprzętu dla Pracowników firmy
• Inwentaryzacja, wydawanie/wynajmowanie nowego/zamiennego sprzętu dla Pracowników firmy oraz jego instalowanie
• Odbiór sprzętu od Pracowników firmy
• Szerokie wsparcie w obszarze Hardware dla Użytkowników / Pracowników firm
• Odpowiedź na korespondencję użytkowników końcowych otrzymaną pocztą elektroniczną lub telefonicznie
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe – minimum inżynierskie – kierunkowe (teleinformatyka, informatyka)
• Mile widziane doświadczenie w obszarze hardware,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
• Zainteresowanie obszarem hardware
• Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows XP i Windows 7
• Bardzo dobra znajomość pakietu Office
• Samodzielność i skuteczność w poszukiwaniu rozwiązań oraz wiedzy w przypadku jej braku
Oferujemy:
• Dorywcze prace na okresy zastępstwa / urlopów Pracowników w międzynarodowej korporacji z branży komputerowej o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę kodeksową przez Adecco Poland
• Możliwość zdobycia dodatkowego dochodu
• Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowej firmie z branży komputerowej
• Lokalizacja : Wrocław
• Miłą atmosferę
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.