Opis stanowiska pracy
Mensys Polska specjalizuje się w rekrutacji na specjalistyczne stanowiska inżynierskie i menedżerskie średniego i wyższego szczebla w obszarach obejmujących energetykę, budownictwo, produkcję oraz sektor inżynieryjny.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży sklepów wielkopowierzchniowych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Inżynier ds. Technicznego Utrzymania Obiektów
miejsce pracy: Warszawa i województwa: mazowieckie, warmińsko-mazurskie, łódzkie, podlaskie
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad procesem utrzymania technicznego budynków, w tym głównie wszystkich instalacji (elektrycznej, sanitarnej/wod-kan, teletechnicznej/automatyki, p-poż, alarmowej) w celu zapewnienia możliwie najlepszego stanu technicznego, a tym samym ciągłości pracy tych obiektów wraz z jednoczesnym naciskiem na prawidłowe funkcjonowanie ich wyposażenia (np. kas, części magazynowych, piekarni, chłodni, itd.)
- Ścisła współpraca z zespołem ofertowym, działem zakupów i budowlanym pod kątem kontroli przetargów w zakresie wykonawstwa i bieżącego zlecania założonych zadań utrzymania technicznego
- Bliski i ciągły kontakt z kierownictwem obiektów w podległym rejonie oraz centralą spółki
- Dokonywanie wizji lokalnych i inspekcji na terenie obiektów w podległym rejonie pod kątem realizacji niezbędnych usprawnień, usuwania usterek budynków, instalacji oraz urządzeń, a także np. optymalizacji energetycznej budynków – ogrzewanie/chłodzenie itp.
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu ze wszystkimi stronami procesu inwestycyjnego, w tym: podwykonawcami, dostawcami materiałów i technologii, firmami instalatorskimi, lokalnymi technicznymi jednostkami rządowymi/samorządowymi oraz certyfikującymi w kwestii utrzymania standardów zarówno wymaganych prawnie, jak i tych wewnętrznych spółki (np. ochrona przeciwpożarowa, okresowe inspekcje – UDT, audyty wewnętrzne i zlecone z zewnątrz), dostawcami mediów i usług dla obiektu (energia, woda, odpady i ścieki, obsługa sieciowa/IT).
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – techniczne (najchętniej: budownictwo, instalacje np. sanitarne, HVAC itp., elektryka i/lub automatyka lub pokrewne)
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprawowaniu podobnej funkcji, najlepiej w Dziale Inwestycji, Dziale Zakupów (idealnie w firmie o profilu budowlanym)
- Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość języka niemieckiego
- Pożądane pochodzenie kandydata – najchętniej z branży budowlanej i/lub technicznego utrzymania obiektów
- Mile widziana znajomość specyfiki pracy z wykonawcami, dostawcami technologii, instalatorami
- Elastyczność, dyspozycyjność i mobilność – gotowość do odbycia wielomiesięcznego szkolenia na terenie całego kraju
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (w tym: wizji lokalnych, inspekcji)
- Pełne zaangażowanie w zadania i obowiązki, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony
- ścieżkę rozwoju zawodowego
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- pakiet socjalno-medyczny
- ciekawą współpracę w doświadczonym zespole
Prezentacja firmy
Mensys Polska jest oddziałem szwajcarskiej agencji rekrutacyjnej Mensys ...
Mensys Polska jest oddziałem szwajcarskiej agencji rekrutacyjnej Mensys Group, specjalizującej się w rekrutacjach w obrębie niszowych sektorów i branży – m.in. Business Support Functions, Energy & Utilities, Industrial & Manufacturing. Na polskim rynku działa od końca 2012 roku.
Unikatowy model biznesowy firmy polega na zatrudnianiu specjalistów przez konsultantów, którzy sami są specjalistami w danej dziedzinie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/04/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis