Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Inżynier do wsparcia wdrożeń platform Contact Center
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta – znanego dostawcy usług i rozwiązań ICT - szukamy osób na stanowisko:
Inżynier do wsparcia wdrożeń platform Contact Center
Wymagania:
- Doświadczenie w implementacji systemów Contact Center min. 1 rok i/lub jeden zakończony projekt implementacji modułu Genesys (np. GVP, eDervices lub podobnego)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z projektami bankowymi i/lub e-commerce - mile widziane
Oferujemy:
- Współpracę na kontrakcie B2B lub umowę o zlecenie,
- Możliwość z korzystania z prywatnej opieki medycznej i karnetu sportowego,
- Udział w ciekawych, nowatorskich projektach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym,
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.