Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Nadzór nad wykonaniem prac przez podwykonawców, odbiór ilościowy, terminowy i jakościowy prac,
• Udział w tworzeniu harmonogramów prac oraz koordynacja prac pomiędzy branżami i podwykonawcami,
• Przygotowywanie zleceń i zamówień oraz prowadzenie rejestru,
• Prowadzenie rejestru obiegu dokumentacji projektowej oraz rejestru zmian wprowadzanych do dokumentacji projektowej,
• Archiwizację dokumentów obiektu,
• Prowadzenie dokumentacji kontraktu zgodnie z procedurami i instrukcjami.
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o preferowany przez kandydata model (umowa o pracę/B2B/kontrakt menedżerski)
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem,
• Ciekawą pracę na wielu nowoczesnych projektach budowlanych,
• Możliwość rozwoju w strukturach Grupy Kapitałowej,
• Stabilne zatrudnienie.
• Zdobycie fachowej wiedzy na najwyższym europejskim poziomie
• Dużą swobodę działania i możliwość wdrażania własnych pomysłów
• Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
• Motywacyjny system wynagrodzeń
• Dobre warunki oraz przyjazną atmosferę pracy
Nasze wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne, inżynierskie lub w trakcie studiów inżynierskich
• Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji budowy,
• Wiedza techniczna dotycząca produktów, systemów i usług na rynku budowlanym,
• Praktyczna znajomość dokumentacji technicznej,
• Znajomość programów MS Office, AutoCAD, ZWCAD,
• Gotowość do pracy w delegacji,
• Umiejętność współpracy w zespole,
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
• Inicjatywa,
• Prawo jazdy kat. B
Wymagane cechy kandydata:
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Dokładność, staranność
• Komunikatywność
• Asertywność
• Odporność na stres
• Koncentracja na zadaniach, cechy przywódcze
• Uczciwość, rzetelność
• Zaangażowanie
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, oferującą kompleksowe u... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.