Internal Auditor Europe (Retail)
Warszawa Internal Auditor Europe (Retail)
Warszawa
NR REF.: 1076029
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa sieć detaliczna, o rozpoznawalnej marce i ugruntowanej pozycji na rynku, posiadająca sklepy w całej Europie.
Twoje następne stanowisko
Szukamy Kandydatów na stanowisko Internal Auditor (Audytor Wewnętrzny), odpowiedzialnego za kompleksową kontrolę operacyjnych procesów i procedur w sklepach - m.in. dotyczących przyjmowania i rozliczania gotówki, bezpieczeństwa, ekspozycji towaru (Visual Merchandising), stanów magazynowych, kontroli pracowniczych. Internal Auditor odpowiadać będzie za wnikliwą analizę funkcjonowania sklepów w Europie (regularne podróże służbowe), a także tworzenie raportów i zestawień dla zarządu i rekomendacje dla usprawnienia procesów i pisanie nowych procedur we współpracy z innymi działami firmy.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z minimum 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży Retail (warunek konieczny), z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (mile widziana znajomość także innego języka europejskiego), asertywnych, komunikatywnych, z doskonałą organizacją pracy własnej, otwartych na regularne podróże służbowe.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia w przedziale 7000 - 9000 PLN w oparciu o umowę o pracę, benefity dodatkowe, a także możliwości dalszego rozwoju zawodowego w dynamicznym, międzynarodowym środowisku pracy.
Warszawa
NR REF.: 1076029
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa sieć detaliczna, o rozpoznawalnej marce i ugruntowanej pozycji na rynku, posiadająca sklepy w całej Europie.
Twoje następne stanowisko
Szukamy Kandydatów na stanowisko Internal Auditor (Audytor Wewnętrzny), odpowiedzialnego za kompleksową kontrolę operacyjnych procesów i procedur w sklepach - m.in. dotyczących przyjmowania i rozliczania gotówki, bezpieczeństwa, ekspozycji towaru (Visual Merchandising), stanów magazynowych, kontroli pracowniczych. Internal Auditor odpowiadać będzie za wnikliwą analizę funkcjonowania sklepów w Europie (regularne podróże służbowe), a także tworzenie raportów i zestawień dla zarządu i rekomendacje dla usprawnienia procesów i pisanie nowych procedur we współpracy z innymi działami firmy.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z minimum 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży Retail (warunek konieczny), z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (mile widziana znajomość także innego języka europejskiego), asertywnych, komunikatywnych, z doskonałą organizacją pracy własnej, otwartych na regularne podróże służbowe.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia w przedziale 7000 - 9000 PLN w oparciu o umowę o pracę, benefity dodatkowe, a także możliwości dalszego rozwoju zawodowego w dynamicznym, międzynarodowym środowisku pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.