Interim HR Manager (lokalizacja: Dubaj)(m/f)
Interim HR Manager odpowiedzialny będzie za wsparcie zakładu produkcyjnego przez kilka miesięcy, raportując bezpośrednio do Dyrektora Zakładu a funkcjonalnie do HR Managera w Polsce. Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za monitorowanie i prowadzenie polityki personalnej, współpracę z kadrą kierowniczą oraz ścisłą współpracę z Centralą firmy Polsce. Praca będzie lokalizowana w Dubaju.
Client Details
Dla naszego globalnego klienta będącego jednym z najnowocześniejszych technologicznie producentem opakowań poszukujemy osoby na stanowisko Interim HR Manager, która obejmie stanowisko Interim HR Manager w jednym z jednostek produkcyjnych w Dubaju.
Description
- Kształtowanie i realizacja polityki personalnej, zgodnej ze strategią i celami firmy
- Udział w tworzeniu standardów HR w Grupie oraz odpowiedzialność za wdrażanie ich w zakładzie produkcyjnym
- Zarządzanie procesami i systemem HR
- Nadzór nad realizacją polityki HR
- Udział w projektowaniu systemu ocen pracowniczych, wdrażanie, nadzór nad ich realizacją oraz doradztwo dla kadry kierowniczej w tym zakresie
- Bieżące wsparcie dla kadry kierowniczej zakresu prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi oraz realizacji przez nich funkcji kierowniczej, a także doradztwo w rozwiązywaniu problemów pracowniczych
- Koordynacja procesu rekrutacji pracowników
- Nadzór nad realizacją planów szkoleń w Hucie we współpracy z Centralą.
- Czynny udział w adaptacji pracowników i współpraca z innymi działami przy zapewnieniu poprawnego procesu wdrażania nowych pracowników
- Nadzór nad sprawnym procesem komunikacji wewnętrznej firmy
Profile
- min. 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym w firmie produkcyjnej (mile widziane doświadczenie w pracy na projektach w środowisku międzynarodowym)
- wykształcenia wyższego - preferowane kierunkowe
- wiedza z zakresu zarządzania zespołem i gotowość do dzielenia się nią
- doświadczenie w sporządzaniu raportów HR
- znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- wysoko rozwiniętych umiejętności wywierania wpływu
- umiejętności słuchania, analizowania, wnioskowania i rozwiązywania problemów
- konsekwencji w działaniu, inicjatywy i dobrej organizacji pracy
- asertywności i odporności na stres
- nastawienia na efektywną współpracę, zdolności do budowania trwałych relacji oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikowania się
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- otwartość na różnice kulturowe i umiejętność asymilowania się w nowym środowisku
Job Offer
- atrakcyjna i odpowiedzialna praca w centrali międzynarodowej grupy kapitałowej
- szansa na rozwijanie wiedzy i umiejętności w różnych obszarach HR w środowisku międzynarodowym
- organizacja wszystkich formalności związanych z pozyskaniem wizy, w tym pokrycie również ubezpieczenie kandydata na czas pobytu
- dodatek na mieszkanie oraz zapewnienie samochodu służbowego
- opieka medyczna
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More