Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i przesyłanie do PFRON w imieniu pracodawcy comiesięcznych informacji dot. osób niepełnosprawnych, w celu dostarczenia aktualnej informacji
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, zmianą, trwaniem rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników Policji, a także prowadzenie konkursów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanych, w celu wsparcia bieżącej pracy komisji powołanej do przeprowadzenia naboru oraz utrzymywanie ciągłości zatrudnienia i przesyłanie części tych dokumentów do komórek wypłacających świadczenia finansowe i do ZUS
  • Udzielanie informacji petentom zainteresowanym przyjęciem do służby w Policji, w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. przebiegu postępowania kwalifikacyjnego oraz ocenianie i analizowanie dokumentów składanych przez kandydatów pod kątem ich kompletności, w celu ich przekazania do realizacji Zespołowi ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Katowicach
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych, w celu dostarczenia aktualnej informacji
  • Ewidencjonowanie czasu pracy oraz absencje policjantów oraz pracowników cywilnych, w celu dostarczenia aktualnej informacji
  • Wprowadzanie do systemu KADRA i SWOP – KADRA danych z otrzymanej dokumentacji, w celu zachowania kompletności i aktualności baz danych


Warunki pracy

- praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- praca z komputerem w środowisku biurowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu lub Urzędzie Pocztowym) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Więcej informacji dotyczących oferty można uzyskać pod nr tel. (032) 67-38-219.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenie pracy w komórkach kadrowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • rzetelność,
  • dokładność,
  • znajomość przepisów kodeksu pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi