Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w ŻaganiuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŻAGANIU
UL. NOWOGRÓDZKA 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy/służby w jednostkach,
- sporządzanie co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy/służby,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy/służbie oraz zachorowań na choroby zawodowe,
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,
- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych analiz stanu bhp oraz założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostek,
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w pracy/służbie oraz chorób zawodowych i medycyny pracy,
- współpracowanie z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA, Państwowej Inspekcji Pracy oraz laboratoriami środowiskowymi w zakresie organizowania systematycznych pomiarów, czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia oraz sposobów ochrony przed tymi czynnikami.
Warunki pracy- praca w podstawowym systemie czasu pracy,
- biegła obsługa komputera,
- kontakt z ludźmi,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa na piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, itp.
- w budynku znajduje się winda,
- oświetlenie naturalne i sztuczne
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 570,12 zł brutto, dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy 5-20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi, zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w służbie bhp
pozostałe wymagania niezbędne:- - interpretacji przepisów, egzekwowania poleceń oraz organizacja pracy własnej,
- - komunikatywność,
- - praca w zespole,
- - umiejętność przewidywania,
- - umijętność obsługi urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- - umiejętność rozwiązania problemów,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-01-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu