Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ekspedycja korespondencji wychodzącej i przetwarzanie dokumentów wpływających do kancelarii z postaci papierowej na elektroniczną, w tym przyjmowanie, skanowanie i rejestrowanie w systemie elektronicznego obiegu dokumentów pism wchodzących do KG PSP.
  • Ewidencja korespondencji wchodzącej i wychodzącej, w tym listów poleconych.
  • Nadawanie na poczcie korespondencji wychodzącej i odbieranie korespondencji przychodzącej.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy Głównej PSP.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca sporadycznie wymagająca zwiększonego wysiłku fizycznego (konieczność przenoszenia kilkukilogramowych paczek).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, bez windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, faks, skaner i telefony. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać GK-inspektor.
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,145, tj. 2145,54 zł brutto

Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.

Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu;
- test wiedzy;
- rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 523 31 11 (Gabinet Komendanta Głównego) lub (22) 523 30 25 (Biuro Kadr i Organizacji KG PSP).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi pakietu MS Office;
  • znajomość struktury organizacyjnej KG PSP;
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność;
  • dokładność, sumienność, pracowitość;
  • wysoka kultura osobista,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi