Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Administrowanie systemami informatycznymi w zakresie administracji modułu rejestracji korespondencji SWD KMP w Szczecinie.
  • 2. Administrowanie systemem ochrony obiektu KASBA.
  • 3. Współpraca z jednostkami policji, sądami, prokuraturą, ABW oraz innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie wyszukiwania w archiwum i zabezpieczania rozmów telefonicznych i radiowych.
  • 4. Sprawowanie nadzoru nad procesem rejestracji i archiwizacji korespondencji telefonicznej i radiowej.
  • 5. Obsługa aplikacji PRIM (Policyjny Rejestr Imprez Masowych) oraz SESPOL (System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji).


Warunki pracy

Praca wykonywana w godzinach 7:30-15:30 przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie sztuczne.
Budynek 4 kondygnacyjny /dwa stopnie przed wejściem głównym, brak podjazdu i wind/. Praca wykonywana na parterze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
wynagrodzenie brutto - 2230 zł.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U z 2016 r., poz. 1345) (rozdział I-IX);
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2016 r. poz. 23) /Dział I - rozdział 7, 10/;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010, nr 182 poz. 1228 z późn. zm.) /rozdział 1, 5,/;
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 71 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości oraz systemu kontroli zarządczej w Policji (Dz. Urzędowy KGP z 2014 r. poz. 142) /Rozdział 5 – dotyczący Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji – SESPOL/;
  • znajomość przepisów zarządzenia nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych (Dz. Urzędowy KGP z 2015 r. poz. 14);
  • biegła znajomość podstawowych systemów i programów komputerowych;
  • umiejętność redagowania pism.
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „ poufne” wystawione przez Policję, ABW, SK lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi