Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie ul. Warszawska 29, 73-110 Stargard

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań administratora konta Portal Usług Elektronicznych
  • prowadzenie gospodarki mandatowej oraz koordynacja i rozliczanie mandatów karnych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego PUE
  • przyjmowanie wniosków za dojazdy miesięczne funkcjonariuszy, weryfikacja ich pod wzgędem rachunkowo- formalnym i przekazywanie do komórki finansowej w KWP w Szczecinie w celu dalszej realizacji
  • rozliczanie delegacji służbowych, naliczanie równoważnika pieniężnego za przejazdy do szkół
  • wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu funkcjonariuszy i pracowników Policji
  • bieżąca obsługa Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie naliczania świadczeń finansowych pracowników Policji
  • stała współpraca z KWP w Szczecinie w przekazywaniu niezbędnych dokumentów dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji w celu dalszego przetwarzania przez Wydział Finansów, Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji i Wydział Transportu
  • ewidencjonowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowo- formalnym i przekazywanie do komórki finansowej w KWP w Szczecinie dokumentacji dot. rozliczania usług holowniczych i za parkowanie
  • przyjmowanie wpłat gotówkowych wynikających z bieżącej organizacji pracy komendy i przekazywanie do rozliczenia KWP w Szczecinie


Warunki pracy

praca wykonywana w warunkach normalnych- biurowych, 1 piętro , pokój jednoosobowy , przechodni, praca od poniedziałku do piątku, 8 godzinny dzień pracy, praca przy monitorze ekranowym, oświetlenie naturalne i sztuczne

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Stargardzie przed upływem tego terminu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (MS Word, MS Excel)
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o Policji, Rozporzadzenie Rady Ministrów w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego ...
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi