Opis stanowiska pracy


Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie montaży, napraw i modernizacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w BiOSG oraz wymiana materiałów eksploatacyjnych w celu utrzymywania stałej gotowości do pracy,
  • Dokonywanie klasyfikacji i weryfikacji sprzętu komputerowego w zakresie oceny stanu technicznego w celu wydania opinii dotyczącej dalszego przeznaczenia,
  • Wykonywanie montaży, modernizacji, przeglądów i pomiarów parametrów instalacji teleinformatycznej i teletechnicznej w celu utrzymywania w sprawności zapewniającej ciągłe przetwarzanie informacji i niezbędnych do ochrony obiektów,
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Komendzie BiOSG w celach informacyjnych, racjonalnego rozdziału środków oraz rozliczenia użytkowników urządzeń,
  • Prowadzenie wymaganej dokumentacji serwisowej - zlecenia pracy w celu rozliczania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami zawartymi w wytycznych o prowadzeniu gospodarki materiałowej,
  • Konserwowanie oraz nadzór nad oddanym mu do użytku mieniem w celu utrzymania urządzeń w należytej sprawności technicznej.


Warunki pracy

- praca administracyjna i fizyczna z komputerem, narzędziami warsztatowymi i urządzeniami pod napięciem elektrycznym w siedzibie urzędu oraz w terenie, w jednostkach organizacyjnych BiOSG (większość zadań wykonywanych jest u użytkowników sprzętu na terenie komendy BiOSG poza pomieszczeniami biurowymi Sekcji Serwisu: montaż i konfiguracja sprzętu, wymiana materiałów eksploatacyjnych, usuwanie awarii sprzętu. Część zadań wykonywanych jest w terenie poza siedzibą Komendy Oddziału w Placówkach SG, dotyczących prac związanych z instalacjami teleinformatycznymi i teletechnicznymi w celu utrzymywania w sprawności zapewniającej ciągłe przetwarzanie informacji i niezbędnych do ochrony obiektów),
- czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej (praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 – 15:30 (8 godzin dziennie, 40 godzin w tygodniu),
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym, powyżej 4 godzin dziennie,
- kontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu z przedstawicielami firm zewnętrznych świadczących usługi serwisowe w celu ustaleń możliwości naprawy i dostępu do części zamiennych, uzyskania porad serwisowych oraz nadzoru realizacji i odbioru wykonywanych usług.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy :
- I piętro w budynku wielokondygnacyjnym na terenie kompleksu koszarowego Komendy Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34, 37 - 700 Przemyśl. Budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz inne elektryczne urządzenia biurowe (np. telefon, fax, kserokopiarka, niszczarka, skaner) oraz warsztatowe. Na zewnątrz budynku znajdują się miejsca parkingowe dla pracowników.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Wynagrodzenie zasadnicze na powyższym stanowisku wynosi 2 585,90 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
2. Dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Jawnej Urzędu lub listownie.
3. Oferty niekompletne lub otrzymane, lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego). Uzupełnianie ofert jest możliwe, jednakże również poprzez Urząd pocztowy lub Kancelarię Jawną oraz w terminie do dnia 09.12.2016 r.
4. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy to świadectwa pracy lub zaświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (powyżej 12 miesięcy) w pracy na stanowisku związanym z utrzymaniem w sprawności sprzętu elektronicznego lub komputerowego - rodzaj i długość.
5. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
6. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu (rozmowa kwalifikacyjna) zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
7. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji.
8. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
9. Prosimy o kompletne kserokopie dokumentów.
10. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
11. Prosimy o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, które jest dostępne na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem: http://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/wolne-stanowiska-w-slu/9660,PRZEPISY-I-WZORY-DOKUMENTOW.html
12. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi procedury naboru na stanowiska cywilne, które są dostępne na stronie internetowej BiOSG w zakładce "PRACA W BIOSG" pod adresem: http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/14394,Pracownicy-cywilni.html
13. Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki / kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem dokumenty i oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się taką aplikację, w której list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę / kandydata DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 16 673 2254.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne lub elektroniczne lub telekomunikacyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym
z utrzymaniem w sprawności sprzętu elektronicznego lub komputerowego.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie wiedzy z zakresu obsługi i konserwacji sprzętu elektronicznego lub komputerowego. Biegła obsługa komputera i pakietu biurowego. Znajomość zasad funkcjonowania sieci lokalnych i pracy w środowisku sieciowym. Wiedza z zakresu elektroniki i informatyki niezbędna do napraw sprzętu elektronicznego lub komputerowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, pod presją czasu.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (aktualne orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności lub kopię orzeczenia lekarza orzecznika ZUS, w przypadku jego posiadania),
  • kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe lub uprawnienia, ukończonych kursów i szkoleń,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania wiedzy z zakresu obsługi i konserwacji sprzętu elektronicznego lub komputerowego, biegłej obsługi komputera i pakietu biurowego, znajomości zasad funkcjonowania sieci lokalnych i pracy w środowisku sieciowym, wiedzy z zakresu elektroniki i informatyki niezbędnej do napraw sprzętu elektronicznego lub komputerowego.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi