Opis stanowiska pracy


Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul.Poprzeczna 1;
66-600 Krosno Odrzańskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii ogólnej, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji w Placówce;
  • przyjmowanie, ewidencjowanie, przechowywanie, przekazywanie , wysyłanie i udostępnianie dokumentów oraz ewidencjonowanie zniesienia lub zmiany klauzuli tajności dokumentów w urządzeniach z zachowaniem postanowień ustawy i wydanych na jej podstawie przepisów;
  • sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną dokumentów w kancelarii ogólnej, a także u wykonawców merytorycznych, którym udostępniono takie dokumenty dla załatwienia sprawy poprzez udział w kontrolach w zakresie postępowania z tymi dokumentami, w celu prawidłowej realizacji postanowień instrukcji kancelaryjnej;
  • kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji zakończonych spraw przed przekazaniem ich do właściwego archiwum, w celu uporządkowania dokumentacji;
  • ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną elektronicznych nośników informacji w Placówce, w celu prawidłowego ich wykorzystania;
  • przygotowanie i wydawanie na potrzeby innych Grup Placówki, urządzeń ewidencyjnych, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań służbowych;
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w Placówce oraz sprawuje nadzór nad ich wykorzystywaniem, w celu bieżącej kontroli;
  • udzielanie interesantom informacji w zakresie problematyki leżącej w kompetencji kancelarii, a także kierowanie ich do właściwej jednostki lub komórki organizacyjnej , w celu usprawnienia pracy Placówki.


Warunki pracy

Narzędzia i materiały pracy - komputer, fax, drukarka, telefon

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi nie mniej niż ok. 1400,00 zł wraz z dodatkiem za wysługę lat
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30;
- rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych data i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • dyspozycyjność;
  • uprzejmość;
  • umiejętność organizacji pracy;
  • znajomość ustawy dot. ochrony informacji niejawnych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wszystkie zakończone okresy zatrudnienia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi