Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Archiwum Państwowe w Poznaniu
ul. 23 Lutego 41/43
60-967 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie siecią LAN Archiwum
  • aktualizacja strony internetowej Archiwum
  • administrowanie archiwalnymi bazami danych
  • tworzenie i przechowywanie kopii bezpieczeństwa
  • współudział w zakupie sprzętu komputerowego
  • współdziałanie w zakresie spraw dotyczących inwentaryzacji sprzętu komputerowego
  • przygotowywanie kopii cyfrowych materiałów archiwalnych do udostępniania w Internecie
  • współdziałanie w zakresie przygotowania i obsługi projektów digitalizacyjnych


Warunki pracy

Praca przede wszystkim przy komputerze - przekracza 4 godziny dziennie. Ma charakter biurowo-magazynowy, wymaga również wysiłku fizycznego. Stanowisko zlokalizowane w przyziemiu budynku (budynek 4 kondygnacyjny). Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami. Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku brak windy osobowej. Jest winda towarowa. Brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Ofert odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z pracą w archiwach lub zarządzaniem dokumentacją (informacją)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego
  • umiejętność obsługi oprogramowania w systemach: Windows 2003Server, Linux, pakiet Office
  • znajmość metodyki archiwalnej
  • dobra znajmość języka zachodniego
  • znajomość baz danych funkcjonujących w archiwach państwowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
  • komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, kopie potwierdzające dodatkowe kwalifikacje
  • kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi