Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8
61-003 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, prowadzonych przez organy administracji publicznej, w sprawach dotyczących wód podziemnych regionu wodnego;
  • Sporządzanie opinii dyrektora RZGW z zakresu ochrony zasobów wodnych w projektach planów gospodarki odpadami;
  • Wprowadzanie do bazy danych rejestru użytkowania wód danych z decyzji administracyjnych dotyczących wód podziemnych regionu wodnego, w celu uzupełnienia zasobów katastru wodnego;
  • Uczestniczenie w pracach przy rozpatrywaniu wniosków o ustanowienie, zmianę lub zniesienie stref ochronnych ujęć wód podziemnych oraz w przygotowywaniu projektów rozporządzeń ustanawiających, zmieniających lub znoszących strefy ochronne ujęć wód w regionie wodnym, w celu wydania na tej podstawie aktu prawa miejscowego dyrektora RZGW;
  • Uczestniczenie w pracach związanych z ustanawianiem obszarów ochronnych zbiorników wód śródlądowych podziemnych w regionie wodnym oraz opracowywaniem nakazów, zakazów lub ograniczeń, jakie mają na tych obszarach obowiązywać, w celu wydania na tej podstawie aktu prawa miejscowego dyrektora RZGW.


Warunki pracy

• zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu;
• stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego;
• budynek wyposażony w windy osobowe;
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Zespole ds. Użytkowania i Ochrony Wód Podziemnych".
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Dokumenty mogą być odbierane osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: (61)8567724 lub (61)8567721.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie z zakresu hydrogeologii

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo wodne;
  • znajomość ustawy Prawo geologiczne i górnicze;
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji w sposób czytelny;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • życiorys i list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi