Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w PoznaniuWielkopolski Komendant Wojewódzki poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorul. Masztalarska 3
61-767 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Nadzór nad formalnym aspektem działalności kontrolnej KW PSP w Poznaniu
- Nadzór nad sporządzaniem planów pracy i sprawozdań z realizacji tych planów przez komórki organizacyjne, sporządzanie zbiorczych kwartalnych planów kontroli wewnętrznej oraz nadzór nad ich realizacją
- Przygotowywanie statystycznych analiz, opracowań tematycznych, podsumowań, zestawień dot. zagadnień ochrony przeciwpożarowej
- Prowadzenie instruktażu dla podległych KP/M PSP z zakresu realizowanych zadań
- Współpraca w prowadzeniu spraw dotyczących projektowania organizacji wewnętrznej Komendy, ustalania regulaminu organizacyjnego Komendy i uzgadniania regulaminów organizacyjnych podległych KP/M PSP
- Realizacja zastępstw osób obsługujacych sekretariat Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego, sekretariatu Zastępców oraz zadań Koncelarii Ogólnej
Warunki pracyPraca w siedzibie Komendy, na stanowisku administracyjno-biurowym.
narzędzia i materiały do pracy: komputer, skaner, drukarka i inne urządzenia biurowe
bariery architektoniczne: brak podestów i wind w budynku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty można składać także drogą mailową (wk-kwpsp@psp.wlkp.pl).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty nie spełniające kryteriów naboru, wymagań formalnych lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (61) 2220290/291
Zatrudnienie od 2 lutego 2017 r.
Wynagrodzenie 2000 zł brutto.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość obsługi komputera (WORD, Excel, Power Point)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- silna motywacja do pracy
- umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktu
- chęć nauki i rozwoju zawodowego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-01-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu