Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul.Kalwaryjska 62 41-943 Piekary Śląskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji przełożonemu do podpisu, ich rozdzielanie i wydawanie zgodnie z dekretacją
  • Ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału
  • Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji
  • Udzielanie informacji interesantom, firmom, instytucjom i osobom prywatnym oraz przygotowywanie dokumentacji dotyczacej zdarzeń drogowych
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego
  • Archiwizowanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do składnicy akt
  • Obsługa cetrali telefonicznej wydziału


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, komputer, drukarkę-czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała-siedząca. Permanentna obsługa klientów. Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Pomieszczenia biurowe do wysokości 3 metrów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie zasadnicze 2053,92zł + dodatek za wysługę lat. Dokumenty niekompletne, niepodpisane, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegają zwrotowi. Osoby zakwalifikowane do poszczególnych etapów naboru będą informowane telefonicznie. Aplikacje można składać w budynku KMP Piekary Śląskie (w Zespole Dyżurnych).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca na stanowisku administracyjno-biurowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów regulujacych obieg dokumentów w urzędzie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urzadzeń biurowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • umiejetność organizowania pracy, komunikowania się , współpracy, rzetelność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi