Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Opocznie

Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Opocznie
Aleja Dąbrówki 1
26-300 Opoczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań z zakresu medycyny pracy w tym przygotowywanie dokumenatcji do wykonywania badań wstępnych, okresowych pracowników oraz profilaktycznych i kontrolnych policjantów;
  • prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej skierowanych policjantów/pracowników na badania lekarskie;
  • prowadzenie spraw związanych ze szczepieniami ochronnymi policjantów i pracowników;
  • organizowanie i koordynowanie ewidencji czasu pracy policjantów i pracowników w tym wykorzystania urlopów wypoczynkowych, dodatkowych i okolicznościowych;
  • prowadzenie niezbędnej ewidencji w tym elektronicznej dotyczącej absencji policjantów i pracowników cywilnych;
  • wspomaganie specjalisty Zespołu Kontroli, Kadr i Szkolenia w czynnościach związanych z obsług kadrową policjantów i pracowników Policji;


Warunki pracy

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny,
- wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim/możliwe wyjazdy służbowe/,
- budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo tj. brak progów co umozliwia sprawne przemieszczanie się osób z niepełnosprawnością ruchową, podjazd umożliwiający wejście do urzędu, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
● Dokumenty można składać w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą z wyraźnym zaznaczeniem na kopercie - "oferta pracy na stanowisko inspektora do spraw obsługi kadrowej".
● Decyduje data stempla pocztowego. Nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
● W ofercie należy podać dane kontaktowe- adres do korespondencji, e mail, numer telefonu.
● kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych
etapów naboru o czym będą powiadomieni telefonicznie lub e mailem.
● oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
● Składane oświadczenia, list motywacyjny muszą być opatrzone datą i
własnoręcznie podpisane.
● wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.opoczno.policja.gov.pl
w zakładce "KADROWE".
● Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 44 754 61 17.
Wynagrodzenie na wskazanym stanowisku wynika z mnoznika 1,2436 kwoty bazowej określonej dla członków korpusu służby cywilnej co stanowi 2 330, 31 zł. brutto + wysługa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe szkoła wyższa, studia licencjackie, inżynierskie lub magisterskie bez wymaganego profilu

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy związanej z administracją publiczną /w Urzedach Administarcji Publicznej/.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość pakietu biurowego MS Office
  • wiedza z zakresu ustawy o Policji, kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej w szczególności w zakresie nawiązania, rozwiązania stosunku pracy/służby w Policji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • preferowane wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub rozpoczęcie studiów w tym kierunku;
  • odpowiedzialność i dyspozycyjność;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • komunikatywność, dynamizm działania, kreatywność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • posiadanie prawa jazdy kat B
  • doświadczenie w pracy z zakresu kadr i płac, bhp.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi