Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w OlsztynieKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorul. Partyzantów 23
10-959 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- administrowanie systemami komputerowymi: łączności KWP, ODN, MTN, MTP, KCIK, SESPOL, LOTUS, KSIP, SWD, Internet;
- koordynowanie, nadzorowanie i nadawanie uprawnień do korzystania z sytemów informatycznych funkcjonujących w Komendzie Miejskiej policji w Olsztynie;
- konserwacja oraz naprawy sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
- administrowanie i zabezpieczanie materiałów zgromadzonych na rejestratorach telewizji przemysłowej i rejestratorach rozmów;
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańpraca administracyjno-biurowa;
naturalne i sztuczne oświetlenie;
wymuszona pozycja ciała;
bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyInne:do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane;
złożone dokumenty nie będą zwracane;
wymagane oświadczenia można znaleźć na stronie: http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/388-oswiadczenia-dla-potrzeb-rekrutacji-do-korpusu-sluzby-cywilnej
oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem
wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie
wynagrodzenie 2250 zł brutto
wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP KMP w Olsztynie oraz w Serwisie Informacyjnym Służby Cywilnej KPRM
dodatkowe informacje: tel. 089 522-33-38
(np. dane kontaktowe, informacje o proponowanym wynagrodzeniu, przewidywanym terminie zatrudnienia, informacja o etapach prowadzonego naboru oraz innych istotnych informacji z punktu widzenia kandydata, adres strony urzędu, na której kandydat może uzyskać więcej informacji)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- biegła umiejętność obsługi komputera;
- dyspozycyjność;
- umiejętność administrowania systemu UNIX, Windows;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
wymagania dodatkowe:- znajomość przepisów resortowych;
- umiejętność programowania w języku bazodanowym;
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
2016-08-02
Komenda Miejska Policji w Olsztynie
ul. Partyzantów 23
10-959 Olsztyn
Zespół Kadr i Szkolenia