Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w OleckuKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
19-400 OLECKO
UL. KOLEJOWA 27A
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sprawowanie nadzoru nad merytorycznym, formalnym oraz technicznym stanem i sposobem załatwiania spraw oraz stosowania obowiązujących procedur działania komórki organizacyjnej, Organizowanie odpraw służbowych, instruktaży, szkoleń doskonalących w zakresie merytorycznego działania komórki organizacyjnej, Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi działającymi w komendzie powiatowej oraz innymi organami i jednostkami organizacyjnymi,
- Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej, Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej, Prowadzenie aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej - nadzór i odpowiedzialność za zawartość merytoryczną strony BIP, Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej, Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta Powiatowego, Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej, Sporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
- Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego, Merytoryczne, formalne i terminowe załatwianie spraw oraz stosowanie obowiązujących procedur działania stanowiska pracy ds. kadrowych, Sporządzanie analiz oraz opracowywanie statystyki i sprawozdawczości kadrowej, Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników Komendy Powiatowej, Prowadzenie spraw osobowych związanych z planowaniem obronnym wynikających z odrębnych przepisów i dotyczących merytorycznych zadań stanowiska, Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej, Nadzór nad prawidłowością prowadzenia zagadnień związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu służby i pracy przez Kierowników komórek organizacyjnych komendy, Wykonywanie innych czynności wynikających z art.1 ust.2 ustawy o Państwowej Straży Pożarnej /Dz. U. z 2016r. poz.603 ze zmianami/.
Warunki pracy praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka,
praca na pierwszym piętrze,
przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy o służbie cywilnej (Dz. U. z 2016r. poz. 1345 ze zm.) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
2. Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy i stronie internetowej KP PSP w Olecku (http://www.straz.olecko.pl).
4. Proponowane wynagrodzenie ok. 2500,00 zł brutto (plus wysługa lat pracy).
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 875207104
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie administracja, prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- dotyczące wykształcenia: wykształcenie średnie znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP), znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 191, ze zmianami), korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, dobra znajomość komputerowych programów biurowych oraz obsługi urządzeń biurowych, umiejętność przygotowywania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych, umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-11-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu