Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLECKU
19-400 OLECKO
UL. KOLEJOWA 27A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  Sprawowanie nadzoru nad merytorycznym, formalnym oraz technicznym stanem i sposobem załatwiania spraw oraz stosowania obowiązujących procedur działania komórki organizacyjnej,  Organizowanie odpraw służbowych, instruktaży, szkoleń doskonalących w zakresie merytorycznego działania komórki organizacyjnej,  Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych, stowarzyszeniami, związkami zawodowymi działającymi w komendzie powiatowej oraz innymi organami i jednostkami organizacyjnymi,
  •  Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,  Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,  Prowadzenie aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej - nadzór i odpowiedzialność za zawartość merytoryczną strony BIP,  Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,  Realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta Powiatowego,  Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,  Sporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  •  Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,  Merytoryczne, formalne i terminowe załatwianie spraw oraz stosowanie obowiązujących procedur działania stanowiska pracy ds. kadrowych,  Sporządzanie analiz oraz opracowywanie statystyki i sprawozdawczości kadrowej,  Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników Komendy Powiatowej,  Prowadzenie spraw osobowych związanych z planowaniem obronnym wynikających z odrębnych przepisów i dotyczących merytorycznych zadań stanowiska,  Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,  Nadzór nad prawidłowością prowadzenia zagadnień związanych z ewidencją i rozliczaniem czasu służby i pracy przez Kierowników komórek organizacyjnych komendy,  Wykonywanie innych czynności wynikających z art.1 ust.2 ustawy o Państwowej Straży Pożarnej /Dz. U. z 2016r. poz.603 ze zmianami/.


Warunki pracy

 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
 narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka,
 praca na pierwszym piętrze,
 przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
 toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 brak windy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy o służbie cywilnej (Dz. U. z 2016r. poz. 1345 ze zm.) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
2. Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy i stronie internetowej KP PSP w Olecku (http://www.straz.olecko.pl).
4. Proponowane wynagrodzenie ok. 2500,00 zł brutto (plus wysługa lat pracy).
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 875207104


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie administracja, prawo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • dotyczące wykształcenia: wykształcenie średnie  znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP),  znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 191, ze zmianami),  korzystanie w pełni z praw publicznych,  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,  dobra znajomość komputerowych programów biurowych oraz obsługi urządzeń biurowych,  umiejętność przygotowywania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych,  umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi