Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu
ul. Oświęcimska 6
42-700 Lubliniec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie okresowych przeglądów, dokonywanie oceny stanu technicznego oraz konserwacja i dokonywanie niezbędnych napraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeń
  • nadzorowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczanie danych w celu poprawienia jakości i wydajności pracowników wyposażonych w sprzęt komputerowy
  • udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom systemów teleinformatycznych w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki
  • opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego będącego w użytkowaniu jednostki w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem informatycznym
  • rejestrowanie, weryfikowanie i modyfikowanie informacji w policyjnych jawnych i niejawnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych
  • dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych niejawnych systemach informatycznych oraz przetwarzanie danych poprzez dokonywanie analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia aktualnych danych
  • obsługiwanie poczty elektronicznej w celu uzyskania i dostarczenia informacji


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca ośmiogodzinna w systemie zmianowym. Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Wykonywane zadania mogą wymagać wysiłku fizycznego oraz mogą powodować zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Stanowisko zlokalizowane jest w budynku KPP Lubliniec przy ul. Oświęcimskiej 6. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak wind, podjazdów, toalet dosotosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

Wynagrodzenie zasadnicze 1.873,84 zł brutto+dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty można składać osobiście u oficera dyżurnego KPP Lubliniec, w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Inspektor Zespołu Łączności i Informatyki" lub przesyłać pocztą. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną telefonicznie lub mailowo poinformowani o kolejnych etapach selekcji. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprane, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 34 3532 222 lub 223.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w komórkach teleinformatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność
  • samodzielność


wymagania dodatkowe:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym w mowie i piśmie


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym

  • 2016-07-08
    Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu
    ul. Oświęcimska 6
    42-700 Lubliniec
    z dopiskiem na kopercie "Inspektor Zespołu Łączności i Informatyki"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/06/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi