Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w LubaniuKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- dokumentuje pracę sprzętu transportowego w celu prawidłowego rozliczania zużycia paliwa i pracy sprzętu,
- organizuje obsługę i naprawę sprzętu transportowego w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów,
- prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawie szkód transportowych w celu określenia odpowiedzialności za szkodę oraz jej wysokości,
- prowadzi ewidencję wydanych zaświadczeń na prowadzenie służbowego sprzętu transportowego,
- prowadzi gospodarkę mandatową tj. zamawianie, pobieranie i wydawanie upoważnionym funkcjonariuszom bloczków mandatowych oraz ich rozliczanie.
Warunki pracy- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- praca siedząca
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku
- brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mail o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
- oferowane wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku: 2 220,88- zł (brutto) - mnożnik kwoty bazowej w korpusie służby cywilnej 1,1852;
- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni, nieodebrane przez nich osobiście w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji, zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu ich przechowywania - komisyjnie zniszczone;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność obsługi komputera oraz edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego typu „Word” i „Excel”
- umiejętność komunikowania się
- umiejętność organizacji pracy własnej
- obowiązkowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu