Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, rejestrowanie korespondencji pracowników i funkcjonariuszy Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji. Prowadzenie ewidencji kancelaryjnej Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Łodzi i Z-cy Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Łodzi,
  • koordynowanie procesu archiwizacji dokumentacji wytworzonej w Wydziale, w tym prowadzenie szkoleń z tego zakresu,
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych regulacji i poleceń Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Łodzi. Prowadzenie rejestrów dokumentacji jawnej, zbiorów ewidencyjnych i pomocy kancelaryjnych określonych w przepisach resortowych,
  • odbieranie korespondencji adresowanej do Naczelnika Wydziału oraz wysyłanie dokumentacji sporządzonej przez pracowników i funkcjonariuszy Wydziału za pośrednictwem poczty specjalnej oraz na podstawie książki doręczeń przesyłek miejscowych,
  • sporządzanie miesięcznych wykazów absencji pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Wydziału oraz Z-cy Komendanta, celem przekazania do Wydziału Finansów KWP w Łodzi oraz uzupełnianie absencji w SWOP,
  • prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci służbowych dla Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w łodzi,
  • realizowanie zamówień na materiały biurowe oraz inne artykuły niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Wydziału


Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne, oświetlenie sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na 2 piętrze

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- wynagrodzenie: 1,1298 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 2117,06 zł brutto + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub do roku w obszarze prac kancelaryjno - biurowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi