Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie

Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie
31-002 Kraków, ul. Kanonicza 24

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • gromadzenie, sprawdzanie i weryfikacja wniosków o przyznanie środków na dofinansowanie prac przy zabytkach
  • organizacja oraz uczestnictwo w procesie oceny wniosków
  • prowadzenie spraw z zakresie udzielania i rozliczania dotacji
  • prowadzenie spraw z zakresu udzielania zamówień publicznych
  • zlecanie wykonania dokumentacji konserwatroskiej, opinii i ekspertyz
  • opracowywanie rocznych planów i sprawozdań
  • koordynacja weryfikacji kosztorysów na prace finansowane przez MWKZ i MKiDN


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze w dwu piętrowym budynku. Oświetlenie światłem dziennym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w podstawowe urządzenia biurowe. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo z powodu barier architektonicznych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje 12 426-10-10 wew. 29


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe historia sztuki, ochrona dóbr kultury, zabytkoznawstwo, architektura

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, kodeksu postepowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych
  • znajomość przepisów w zakresie finansowania prac przy obiektach zabytkowych ze środków budżetu państwa
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi